::..::مرکز دانلود موبایل::..::

مرکز فوق تخصصی موبایل بازی تم والپیپر هک آموزش برنامه سیمبیان سری60 سونی اریکسون بازی جاوا لمسی آنتی ویروس SMS جک ...

::..::مرکز دانلود موبایل::..::

مرکز فوق تخصصی موبایل بازی تم والپیپر هک آموزش برنامه سیمبیان سری60 سونی اریکسون بازی جاوا لمسی آنتی ویروس SMS جک ...

تصمیم

از این تصمیـــــــم بیهـــوده، چه چیزی قسمتم بوده

نگو با من از این خواستن، که حسرت همدمم بوده


چی فهمیدی از این گـــریه، چی خوندی از نگاه من

نبــــــودی تو پنـــــاه من، نبـــــودی تکیـــه گــــاه من


تو این تصــمیـــم بیهـــــوده، نشد تکـــرار دلشـــوره

اگه حتی نگـــــاه تو، منــــو می خــواد و ومجبــــوره


فراموشم شده روزی، که بودم به تو وابستـه

توی حرفام غم دنیاس، چقد دلگیرم و خستـه


تو خــواهش می کنی امـــــا، نمی تونم که برگردم

من از دســت رفتـــم و انگـــــار، نمیبینی پر از دردم


کجــــای گریه های مـــــن، رسیــــدی تو به داد من؟

نبــــــودی تو بـرای من، نبــــــودی تـــو به یـــــاد من


نبــــودی تو پنــــــاه من، نبـــــودی تکیــــه گــــاه من


از این تصمیــــــم بیهــــوده، چه چیزی قسمتم بوده

نگو با من از این خواستن، که حسرت همدمم بوده


چی فهمیدی از این گریه، چی خوندی از نگـــاه من

نبــــودی تو پنــــــاه من، نبـــــودی تکیــــه گــــاه من 

 

 

دانلود هین آهنگ

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 03:05 http://www.max690.org1.ir

با سلام
سایت max690 دارای پیچ رنک 3 - و آمار بازدید روزانه بیش از 4000 نفر از شما دعوت میکند تا از این سایت دیدن فرمایید
شامل** جوک /اس ام اس /عکس /مطالب طنز /کلیپ/آهنگ /بازیهای کامپیوتروموبایل/ نرم افزار های کاربری کامپیوتر و موبایل/ آهنگ /تبادل لینک هوشمندو سه طرفه /ونیز تبادل بنر با تمام وبلاگها و سایتها وتبلیغات رایگان در سایت**وهزاران موضوعات زیبای دیگر......
تبادل لینک با سایت max690 = افزایش بازید وب
شما با هر پیچ رنکی میتوانید با سایت ما تبادل لینک و بنر داشته باشیدوشاهد افزایش آمار وب خود باشید و لذت ببرید
آرشیو سایت به صورت ساعتی انجام میشود پس مطالب زیبای سایت را از دست ندهید.
در ضمن عضویت در سایت رایگان است و شما میتوانید یکی از نویسندگان سایت max690 باشید و مطالب زیباتون رو به نمایش هزاران بازدید کننده قرار بدید.
منتظر حضور شما در سایت max690 هستیم.
مدیربزرگترین سایت طنز وسرگرمی max690

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد