::..::مرکز دانلود موبایل::..::

مرکز فوق تخصصی موبایل بازی تم والپیپر هک آموزش برنامه سیمبیان سری60 سونی اریکسون بازی جاوا لمسی آنتی ویروس SMS جک ...

::..::مرکز دانلود موبایل::..::

مرکز فوق تخصصی موبایل بازی تم والپیپر هک آموزش برنامه سیمبیان سری60 سونی اریکسون بازی جاوا لمسی آنتی ویروس SMS جک ...

بای بای!

وصـیــت نــامـه!!!

از بوی گلاب بدم می آید ، همون آب معدنی کفایت می کند ، نگید این رانی هلو دوست داشت ، سنگ قبرش رو با رانی بشوریمااا ، نوچ میشه ، من از مورچه ها دل خوشی ندارم !

آقایون فامیل ، به خاطر من سه متر ریش نزارید ! هیچکس هم مشکی نپوشه حال نمیکنم و دلم میگیره .... !!!!

خانوم های فامیل ، خواهشا بالای سر قبرم جیغ و داد نکنید ، باور کنید من از همهمه و شلوغی بدم میومد ! مردم ،...... گناه که نکردم !.... هیچ کسی هم بدون آرایش نیاد ... !!!!

مراسم ختم من رو تو هیج مسجدی نگیرید ، راستی آخوند هم نیارید واسه فامیل ، دینی کلاس پنجم رو یادآوری کنه !!!

یه دوست دخترم نداریم که بگیم : خبر مرگ مرا با تو چه کس می گوید ؟!

توی درایو E عکس دارم ، خوراک اعلامیه ، عکس پرسنلی نزاریداا ، اونا جلب ترحم نمی کنه !

بعد از مرگم هنوز میت رو زمین مونده هارد کامپیوترم رو بزارید تو ماکروفر ! یه کاری کنید درایو D بیشتر بترکه ! من اندک آبرویی داشتم در این خانواده !!!

یه وقت ساندیس ماندیس دست فامیل ندیداااا ... ساندیس خیلی بده !!!

روی خرما ها پودر نارگیل نریزید ، هم شکلش خز میشه ، هم بد مزه میشه ! همون گردو بزارید لاش خیلی حال میده !

پنج شنبه ها سر خاکم نیاید چه کاریه ؟ ترافــــیک !

پروفایل فیس بوکم رو بلاک نکنید ، گهگداری باهاش پست بدید بیاد بالا جیگر رفیقام کباب شه !

به اقوام بگویید از اون تکست های مرگ برام بگن : مثلا هنگام دیدن قبرم بگن : خونه ی نو مبارک !

شایعه کنید قبل مرگش بهش الهام شده بود میمره ! از اون دیالوگ هاست که مو به تن سیخ می کنه هااا !!

هنگام خاک کردنم یک بیل کوچک کنارم بگذارید ، شاید دلم برایتان تنگ شد !!

بنویـسید بعد مرگـم روی سـنـگ ... با فونت نـرم و زیــبا و قشــنگ

او خفته است در این گور سرد ... مرگش را دیده بود در یک پاییز زرد


-------------------

باز دارن کمرم رو عمل می کنن

این دفعه دیگه خدا بیامرز می شم راحت شی!!

نظرات 7 + ارسال نظر
doctor_mamali شنبه 16 مهر 1390 ساعت 13:17

ukhiiii khoof mishi
movafaghiat amize
bazam mibinamet

قربون همه!
اما جدی جدی شناسنامه می خواد انگار باطل بشه ها!! :دی

mehdi شنبه 16 مهر 1390 ساعت 13:25

خدا نکنه .. اشالله ۲۰۰ سال نه ۳۰۰ سال نه اصلا ۱۰۰۰۰ سال زنده بمونی

دوست دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 02:55

من اولین باره میام وبلاگت و تازه ازش خوشم اومده پس سعی کن سالم برگردی

قربون شما!
لطف داریت
وبلاگ در حات نیمه تعطیله

nastaran پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 14:53 http://http://mahikocholooo.persianblog.ir/

دلم گرفت

سمیه پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 13:16 http://http://kolbe4789.blogfa.com

سلام اقا سعیدمن اتفاقی ازتووب استادتون اومدم تووب شما.ازتکیه توخیابون صدای مداحی میادوقتی هم این وصیت نامه روخوندم اشک توجشمام جمع شد.یعنی واقعا مریض هستی

عباس جمعه 11 آذر 1390 ساعت 02:25 http://daneshe2.mihanblog.com/

با سلام خدمت شما دوست عزیز قبل از هر چیز باید بگم که سایت بسیار خوبی دارین واقعا افرین
من هم به تازگی وبلاگی ساخته ام و برای بالابردن امار بازدیدکنندگانم به تبادل لینک با سایتها و وبلاگها مشغولم و خیلی خوشحال می شوم که باشما هم تبادل لینک کنم اگر من را لایق دونستین خبرم کنید
باتشکر یا علی مدد

مهدیه یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 12:20 http://mahdie65blogfa.com

خدا نکنه خدا خودش به دادت برسه ...
به جون عزیزت اشکمو بدجور درآوردی ... یاد مرگ افتادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد