::..::مرکز دانلود موبایل::..::

مرکز فوق تخصصی موبایل بازی تم والپیپر هک آموزش برنامه سیمبیان سری60 سونی اریکسون بازی جاوا لمسی آنتی ویروس SMS جک ...

::..::مرکز دانلود موبایل::..::

مرکز فوق تخصصی موبایل بازی تم والپیپر هک آموزش برنامه سیمبیان سری60 سونی اریکسون بازی جاوا لمسی آنتی ویروس SMS جک ...

آهنگ..


این آهنگ و خیلی دوس دارم....

یه حال خاصی داره...

آدم و میبره به یه دنیای دیگه...

باید گوش بدین تا بفهمین چی میگم....

اگر چه از کسی که این آهنگ و بهم داده

خاطره ی غم انگیزی واسم باقی مونده....

اما بازم دوسش دارم...!

این آهنگ زمینی نیست....

انگاری که از یه دنیای دیگه حرف میزنه....

حس عجیبی که تا به حال با هیچ آهنگی حس نکردم...

وقتی بهش گوش میدم حس میکنم همه چیز غیر واقعیه و خواب بوده...



دانلود آهنگ

نظرات 4 + ارسال نظر
حمیدی پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390 ساعت 14:02

الان دارم اهنگو گوش میدم. راست میگی یه حال خاصی داره...
اما نمیدونم چرا اولش یاد جومونگ افتادمُ شاید به خاطر اینه که ریتم اولش شبیه اهنگای کره ایه...
خیلی قشنگه...

muhammad. شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 09:35

kheyli ali bud

سعید یکشنبه 8 خرداد 1390 ساعت 00:53

سمیه پنج‌شنبه 2 تیر 1390 ساعت 23:00 http://mohandesnopaa.blogfa.com

سلام خوبی ؟ نمیدونم چی شد اتفاقی دانلودش کردم
اولش مهشر بود هر دفعه میام پای سیستم گوش میدم .آخرین روزم
که ازکلاسم برگشتم گوش کردم دقیقا همون حسایی که گفتی رو داشت

آخی...اوهوم...واقعا حس عجیبی داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد