::..::مرکز دانلود موبایل::..::

مرکز فوق تخصصی موبایل بازی تم والپیپر هک آموزش برنامه سیمبیان سری60 سونی اریکسون بازی جاوا لمسی آنتی ویروس SMS جک ...

::..::مرکز دانلود موبایل::..::

مرکز فوق تخصصی موبایل بازی تم والپیپر هک آموزش برنامه سیمبیان سری60 سونی اریکسون بازی جاوا لمسی آنتی ویروس SMS جک ...

سلام دوستا و بازدید کننده های گل

وبلاگ تا مدتی به روز نمی شه!

سرمون خیلی شلوغه

اگه کسی میخواد همکاری کنه به ایمیل L.0913@yahoo.com یه میل بزنه و بگه

ممنون از اینکه سر می زنید

راستی احتمالاً از ماه دیگه در صورتی که سرمون خلوت بشه! شروع به کار می کنیم

مطلب زیاد داریم

فعلاً خداحافظ

نظراتتون ممنونیم

نظرات 4 + ارسال نظر
یکتا شنبه 18 دی 1389 ساعت 19:59

وبلاکت عالیه حیفه که به روز نشه
من میتونم توقسمت اس ام اس کمکتون کنم

خوشحال میشیم
یه ایمیل به ما بده/بزن تا برات یوزر تعریف کنیم

سلام دوست من
خسته نباشی
اگه دوست داشتی می تونی از نرم افزارهای موبایل من جهت آپدیت وب ایتت استفاده کنی
موفق باشی

میثم پوراسماعیل پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 12:50 http://WWW.maysamsepenta.blogfa.com

سلام
من شما رو باید این طوری پیدا کنم و با هاتون حرف بزنیم دیگه وای از دست شما نا رفیق ها .............................................

سمیه وظیفه شناس یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 12:04 http://mohandesnopaa.blogfa.com

سلام
با وبلاگت از طریق وب استاد زاهدی آشنا شدم
البته دلنوشته هاتم خوندم و متوجه شدم از بچه های دانشگاه همسایه این
یه سوال؟؟
اخه ما چطوری باید از ۴۰ و اندی وبلاگ کلاس بازدید کنیم بعد اخر ترم همونا رو امتحان بدیم با این همه ازدیام کار این ترم
شما سبک امتحانتون چطوری بود؟
ممنون میشم اگه بهم بگی راستی وبلاگتم خوفه
حالا این vpn واقعا رایگانه یا مثل سایت های دیگه...
البته قصد جسارت نداشتم
امیوارم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد