::..::مرکز دانلود موبایل::..::

مرکز فوق تخصصی موبایل بازی تم والپیپر هک آموزش برنامه سیمبیان سری60 سونی اریکسون بازی جاوا لمسی آنتی ویروس SMS جک ...

::..::مرکز دانلود موبایل::..::

مرکز فوق تخصصی موبایل بازی تم والپیپر هک آموزش برنامه سیمبیان سری60 سونی اریکسون بازی جاوا لمسی آنتی ویروس SMS جک ...

این پست رو از درد دل خودمونه و به موبایل هیچ ربطی نداره!! : عصبانی!

داشتم تو نت میچرخیدم اینو دیدم!

دیدم واقعاْ درد دل امثال منه!

من یعنی ما سه تا که تو این وبلاگ داریم پست میدیم!

رشتمون کامپیوتره! خیلی دیگه هم که مثل ما هستن این مشکل رو با بقیه دارن!

حتما توصیه اکید می کنم بخونین و به حال ما گریه کنین!

درضمن ما کپی رایت رو رعایت می کنیم!!!(الکی! چون یه ایرانی هرگز نمیتونه!!)

منبع: http://kalafam.blogsky.com


سوالاتی که از مهندسین کامپیوتر در جمع آشنایان پرسیده میشه!


این کامپیوتر ما ویروسی شده، چیکارش کنیم؟-

-هارد خوب چی بگیرم .!!!

-اگه سیستمم رو بدم بیرون میتونن عکساشو که پاک کردن بردارن؟! اره این مخصوص ویدا بود!!

- الان یه کامپیوتر توپ تو بازار چنده؟

– این پسر من همش پای بازی کامپیوتره، مشکلی پیش نمیاد؟


حتماْ ادامه مطلب رو بخونین! ما کامپیوتری ها که جرم نکردیم!!



- فیل…..تر شکن تازه چی اومده؟ ;-)

- چطوری میشه پسورد یکی رو فهمید؟ (یارو به عشقش شک داره!!!!)

- چطور میشه فهمید دخترم تو اینترنت چیکار می کنه؟

- این عکسای ما همش یهو پاک شده، بدبخت شدیم چیکار کنیم؟

- کامپیوتر من بالا نمیاد، چیکارش کنم؟

کی میای پیش ما یه حالی به این کامپیوترمون بدی؟ سی دی های جدیدتم بیار!!!!!

- الان ویندوز چی خوبه؟!!!

- چطوری میتونم سریع تایپ یاد بگیرم؟

- یه لپ تاپ دست دوی مناسب توی دوستات کسی نمیفروشه؟؟؟

– به نظر تو رم بیشتر تو سرعت بازی تأثیر داره یا سی پی یو یا کارت گرافیک؟

- بخوام کامپیوترم رو ارتقاء بدم چقد پام در میاد؟

- الان بیل گیتس پولدارتره یا استیو جابز؟

- به نظر تو ممکنه قیمت کول دیسک از اینم پایین تر بیاد؟؟؟؟

- بخوام با کامپیوتر پول در بیارم چیکار کنم؟

- کلاس چی برم؟

- میگن نوکیا فلان مدل خوب آنتن نمیده….اما من شکلشو خیلی دوس دارم….حالا به نظرت چیکار کنم؟؟

- واسه این کامپیوتر ما مشتری سراغ نداری؟

- با این کامپیوترت یه کدی بزن همه کانال های ماهواره  ما باز شه!!!!

- چرا من تو وصل کردن دوربین دیجیتالم به کامپیوترم مشکل دارم؟

- بلوتوث جدید چی داری؟ بفرست بیاد!!!!!!!!!!!١

- اینترنت چنده؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

…..

- و بالاخره: یکم این پسر ما رو نصیحت کن درس بخونه، اینجوری که این همش پای کامپیوتره، هیچی نمیشه آخرش!!!‌

.


.

و من ….اندیشه کنان ، غرق این پندارم که اون ۱۴۰ واحدی که ما (با بدبختی!!!) پاس کردیم ، اینا کجاش بود؟

و نکته مهم تر اینکه با عدم پاسخگویی مناسب به پرسش های سوپرعلمی فوق، طرف پیش خودش میگه معلوم نیست ۴ سال تو دانشگاه چی یادش میدادن…!!!!!


نظرات 3 + ارسال نظر
معصومه چهارشنبه 28 مهر 1389 ساعت 19:33

واقعا جالب بود. ولی آخرش در مورد ما دانشجو های مترجمی هم صدق میکنه! چون تا با یکی یه فیلم یا هر مطب انگلیسی تو تلویزیون یا جای دیگه ببینیم میگن : الان چی گفت؟ تا بگی سریع گفت متوجه نشدم بهت میگن پس تو دانشگاه چی یادتون دادن ؟ پس ما هم مثل شما ها به نوعی بیچاره ایم!!!

اینجا ایران است و دیگر هیچ!!!

سامان چهارشنبه 28 مهر 1389 ساعت 21:33

هییییییییییییییی سعید جان گفتیییییی

رسول فروزش جمعه 30 مهر 1389 ساعت 01:04 http://www.forouzesh.us

سلام
قشنگ بود عزیزم .
حالا که ۱۴۰ واحد گذروندی بگو ببینم تو الگوریتم جستجوی باینری چند گام داریم یا بهتر بگم که بیچیدگی زمانی الگوریتم چقدره؟
جددی نگیر شوخی کردم سعید جان.
آقا موسیقی ترنس چیزی داری برام بفرست پولشم میدم.
خوابم میاد وگرنه تا صبح برات مینوشتم.
فلن بای.

تو بد ترین حالت همون N یا تعداد اعداد و بهترین حالت هم 1/2 N یا گام اول!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد